منو اشيا عمودي

صفحه اصلي
آموزش هاي تصويري
اخبار آموزشی
اسلايدر
پژوهش و كار آفريني
درباره دانشگاه
سامانه های الکترونیکی
سايت
شکایات
عكس هدر
کلاس های مجازی
لينك
متون عمومي
منو
نام هدر
نیازمندی ها
وام و شهریه
همايش ها
ورود

کلاس های مجازی
 
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول 99-1400 دانشگاه پیام نور تا 29 شهریورماه تمدید شد.
امیرحسین بهروز افزود: کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند با ورود به سیستم جامع گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir  و مسیر«ثبت نام، عملیات ثبت نام و ثبت نام اصلی» در مهلت مقرر نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند.
وی یادآور شد: زمان ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان ورودی جدید از طریق پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
 
قابل توجه دانشجویان ورودی جدید:مدارک مورد نیاز برای اسکن و سایت ها و آدرس فضای مجاری مورد دسترس دانشجویان

✅ قابل توجه دانشجویان ورودی جدید:

🟣اسکن مدارک مورد نیاز قبل از شروع ثبت نام: (فایل jpg  با حجم زیر 250 کیلو بایت) 

1.گواهی دوره دیپلم(نظام های قدیم چهار ساله)

2.گواهی دوره پیش دانشگاهی و دیپلم(نظام جدید)

3.گواهی دوره دیپلم(نظام 3-3-6)

4.کارت پایان خدمت و یا معافیت تحصیلی(مخصوص آقایان).توضیح(بند 1)

5.تائیدیه تحصیلی فقط برای دارندگان مدارک دیپلم چهار ساله ، پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام 3-3-6.توضیح(بند 2)

6.شناسنامه(صفحه اول و توضیحات)

7.کارت ملی)پشت و رو)

8.عکس رنگی زمینه روشن بدون کلاه و عینک(برای مراجعه حضوری4عدد)

بند 1.جهت دریافت معافیت تحصیلی دانشجویی به دفاتر پلیس 10+ مراجعه نمایید

بند2.جهت دریافت تائیدیه تحصیلی به سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی                                 https://emt.medu.ir

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

🌐سایتها و کانالهای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور مرکز همدان

سایت گلستان ------------------------------------------------------------------------------------------>            reg.pnu.ac.ir

سایت دانشگاه پیام نور مرکز همدان   ------------------------------------------------------------>     Hamedan.hp.pnu.ac.ir

سایت کلاسهای مجازی:   ------------------------------------------------------------------------------->     lms.hp.pnu.ac.ir

کانال اطلاع رسانی تلگرام دانشگاه:  ----------------------------------------------------------------------------->      pnuhm@

اینستاگرام:     ------------------------------------------------------------------------------------------------------->   pnu.hm

شماره تماس واحد ثبت نام و پذیرش دانشگاه پیام نور مرکز همدان   ساعت تماس 8 الی 14

                           آقای خدابخشی : 32546812-081                                                          آقای فاضل:  09188173364
 
 
 

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور:
زمان ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان آزمون سراسری مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی آزمون سراسری مهرماه ۱۴۰۰ در دانشگاه پیام نور از ۷ مهرماه آغاز شده و تا ۱۲ مهرماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی، امیرحسین بهروز ضمن تبریک به کلیه نو دانشجویان دانشگاه پیام نور افزود: کلیه پذیرفته شدگان باید در مهلت مقرر با مراجعه به سامانه گلستان به نشانی https://reg.pnu.ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی با اشاره به تسهیلات شهریه دانشگاه پیام نور اظهار داشت: کلیه پذیرفته شدگان می توانند برای پرداخت شهریه خود، علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی، از وام های بانک های طرف قرارداد دانشگاه پیام نور با کارمزد یک و ۴ دهم درصد در زمان ثبت نام استفاده کنند.
امیرحسین بهروز با اشاره به مراحل پذیرش نو دانشجویان گفت: كليه پذيرفته شدگان مي بايست با شناسه كاربري و گذرواژه به شرح زير وارد سيستم گلستان شوند:
- شناسه كاربري: شماره پرونده  c001 و گذرواژه : شماره ملي ( در صورتيكه در ابتداي كد ملي رقم صفر وجود داشته باشد بايد هنگام درج شناسه كاربري ثبت گردد.)
در صورتي كه كد ملي شما در اطلاعات سنجش پر نشده باشد بايستي شماره شناسنامه خود را جهت ورود به سيستم وارد نماييد.
مثال : شناسه كاربري: c001300707
گذرواژه: 0061111111
*درصورتي كه با شناسنامه ويا كدملي موفق به ورود به سيستم نشده ايد شماره پرونده خود را در گذروازه وارد نماييد.
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه دانشجویان ازطریق مسیر آموزش==> دانشجو==> پذيرش غيرحضوري==> "پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود"نسبت به تكميل اطلاعات و همچنين ارسال مدارك لازم اقدام نمایند یادآور شد: حجم هر تصوير حداكثر 250كيلوبايت و ترجيحا فرمت آن jpg يا jpeg باشد.
وی اظهار داشت: دانشجویان بعد از تكميل  و پذيرش از مركز با  شناسه كاربري : شماره دانشجويي، گذرواژه: شماره شناسنامه ،باید  جهت ثبت نام و انتخاب واحد از تاريخ 1400/07/08به سيستم مراجعه نماييد.
وی اذعان داشت: كليه دانشجويان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهريه ثابت هستند و در صورت عدم پرداخت، امكان انجام انتخاب واحد ايشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام از يكي از روشهاي زير نسبت به پرداخت شهريه اقدام نماييد:
   4-1 دريافت گزارش 163 از مسير زير و پرداخت شهريه :
          منوي اصلي --> آموزش --> گزارش هاي آموزش --> شهريه --> ليست ها و آمارها-->  فرم واريز وجوه دانشگاه پيام نور
   4-2 پرداخت الكترونيكي شهريه از مسير زير :
     منوي اصلي --> آموزش --> شهريه --> پرداختهاي الكترونيكي دانشجو
5- پس از پرداخت شهريه از مسير زير نسبت به انجام مرحله انتخاب واحد اقدام نماييد:
ثبت نام ==> عمليات ثبت نام ==> "ثبت نام اصلي"
وی در پایان اظهار داشت: کلیه دانشجویان برای پرداخت شهریه و نحوه دریافت تسهیلات وام می توانند با مرکز و یا واحد دانشگاهی خود تماس حاصل نمایند.
 
 
با سلام  
احتراما مشخصات کارشناس پشتیبانی و پاسخگویی به مشکلات دانشجویان پیام نور واحد دمق به شرح ذیل می باشد:
رشته مقطع نام کارشناس شماره ثابت شماره همراه
کلیه رشته ها کارشناسی حسن طهماسبی 08136424931 09183075248
 
 
رئیس دانشگاه پیام نور از بخشودگی بدهی و سنوات تحصیلی دانشجویانی که طی سال های قبل در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده و برای ادامه تحصیل مراجعه نکرده اند خبر داد و گفت: با توجه به تقاضای بسیار دانشجویان از سراسر کشور برای امکان ادامه تحصیل، مجوز لازم اخذ و امکان بازگشت به تحصیل برای دانشجویان عدم مراجعه با بخشودگی بدهی و سنوات فراهم شد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر محمدرضا زمانی با عنوان اینکه این طرح صرفا ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ورودی سال 97 و قبل از آن است، افزود: دانشجویان عدم مراجعه که تقاضای ادامه تحصیل را دارند حداکثر تا 30 دی ماه 99 باید درخواست خود را به بخش آموزش مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور ارائه دهند.
وی افزود: طبق این مجوز، برای ترم های عدم مراجعه دانشجویان، مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه منظور خواهد شد و از نیمسال اول تحصیلی سال 99-1400 قابل اجراست.
رئیس دانشگاه پیام نور یادآور شد: دانشجویان توجه داشته باشند که امکان ارائه درخواست بعد از تاریخ مذکور وجود نخواهد داشت و دانشجویانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام می کنند از تمامی تسهیلات ویژه دانشجویان جدید بهره مند می شوند.
 
 
 
مهلت ثبت نام براي شركت در پذيرش به شيوه صرفاً براساس سوابق تحصيلي در دانشگاه پیام نور تمدید شد.
به گزارش روابط عمومی، طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از متقاضیانی كه تاکنون براي ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه تا روز دوشنبه مورخ 99/07/14 نيز بتوانند نسبت به ثبت‌نام در اين آزمون اقدام نمايند. 
لذا متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما (دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته از طريق درگاه اين سازمان قابل دسترسي است) و اصلاحات و كدرشته محل هاي جديد مندرج در اطلاعيه‌هاي مورخ 99/05/26، 99/06/02، 99/06/17 و 99/07/03 و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رساني این سازمان به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در پذيرش دوره مذكور اقدام نمايند.
ضمناً آن دسته از متقاضیانی كه قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي خود اقدام نمايند.
 
 
 

دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور از مزایای بسیاری برخوردار است و بهترین امکانات تحصیل را با کمترین هزینه برای دانشجویان فراهم می کند.
 
ثبت نام به صورت غیرحضوری و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود
ثبت نام در رشته های بر اساس سوابق تحصیلی (بدون کنکور ) دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از 5 مرداد ماه لغایت 2 شهریورماه انجام می شود.
 
- شرایط آموزشی ویژه کووید 19

- در دوران شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت دانشجویان، کلیه دوره های آموزشی و برگزاری کلاس های تئوری به صورت الکترونیکی بوده و آزمون های پایان نیمسال نیز از طریق سامانه های آزمون الکترونیکی به صورت آنلاین و در نهایت دقت، سلامت و امنیت خاطر دانشجویان برگزار می شود.
 
تحصیل همزمان در دو رشته و اختیاری بودن شهر محل برگزاری امتحانات پایان ترم

تحصیل همزمان در دو رشته، پایین ترین شهریه دانشگاهی، اختیاری بودن حضور در کلاس های درس، اعطای وام یک و 4 دهم درصد برای کل شهریه تحصیلی، شرایط ویژه برای کارمندان، شاغلین و بانوان خانه دار، سهولت در تغییر رشته و مهمانی در شهر مورد نظر دانشجو، تعیین شهر محل برگزاری امتحانات پایان ترم به انتخاب دانشجو و برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری، نیمه حضوری و الکترونیکی (ترکیبی) از مهم ترین مزایای این دانشگاه است.
 
شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور را بانک ها پرداخت می کنند
 
شهریه ثابت مقطع کارشناسی حدود 210 هزار تومان، کارشناسی ارشد حدود یک میلیون و 200 هزار تومان و دکتری حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان است و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید وام شهریه تا سقف 20 میلیون تومان به کلیه دانشجویان (حتی دانشجویان بدهکار) این دانشگاه در داخل و خارج از کشور در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اختصاص می یابد.
ميزان تسهيلات دوره كارشناسي يك ميليون تومان براي ١٠ ترم با اقساط ٦٠ ماهه و با كارمزد یک و چهاردهم درصدي براي هر ترم است.
میزان تسهيلات دوره كارشناسي ارشد به ازای هر ترم مبلغ ٢ ميليون و ٨٠٠ هزار تومان با بازپرداخت ٣٠ ماهه و براي ٥ ترم به دانشجو اعطا می شود.
تسهيلات دوره دكتري تخصصي ٧ ميليون و ٥٠٠ هزار تومان و بازپرداخت اين تسهيلات نيز ٥٤ ماهه و براي ٩ ترم است.
 
شرایط ویژه دانشگاه برای شاغلین و بانوان خانه دار

سهم بالایی از آزمون ها و کلاس های درس در دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی ارائه می شود. شیوه آموزشی دانشگاه پیام نور به دانشجویان این امکان را می دهد که حتی بدون حضور در کلاس درس بتوانند به تحصیل ادامه دهند و دانشجو خود انتخاب می کند که از کدام شیوه حضوری، نیمه حضوری و یا الکترونیکی برای تحصیل خوداستفاده کند.
 
اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مهارت آموزان دانشگاه پیام نور
 
دوره های مهارتی دانشگاه پیام نور در حال حاضر در 7 مركز این دانشگاه در استان هاي مختلف به صورت آزمايشي، به دانشجويان و فارغ التحصيلان ارائه مي شود و اين افراد پس از دريافت گواهي دوره آموزشي تحت پوشش تسهيلات اشتغال پايدار روستايي و عشايري تا سقف 100 میلیون تومان از سوي معاونت توسعه روستايي و مناطق محروم قرار خواهند گرفت.
این دوره های مهارتی در دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی در حوزه سنگ های تزئینی، دانشگاه پیام نور فارس با محوریت مرکز جهرم صنایع تبدیلی و بسته بندی خرما، دانشگاه پیام نور همدان در حوزه صنایع دستی و چوب، دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حوزه بوم گردی، دانشگاه پیام نور استان مرکزی در حوزه پوشاک ، دانشگاه پیام نور کرمان در حوزه فرش، گلیم و پته و دانشگاه پیام نور لرستان (خرم آباد) در حوزه گیاهان دارویی و کشت های گلخانه ای برگزار می شود.
 
 

جهت انتخاب محل آزمون خود مي توانند از ساعت 12 مورخ  99/02/07 الي 99/02/24از مسير زير اقدام نماييد:
 

ورود به منوي 1- آموزش 2- دانشجو 3- درخواست ها 4- انتخاب محل آزمون

 

توجه 1:دانشجويان بدهكار پس از 24 ساعت  از زمان پرداخت شهريه قادر به انتخاب محل آزمون خود مي باشند .

 

توجه 2:در مراكز تهران جنوب , تهران شمال ,تهران غرب  ,دانشجو  صرفا مجاز به انتخاب يكي از اين مراكز مطابق با رشته اجرايي در هر يك از اين مراكز مي باشد.در انتخاب مركز تهران شرق  كنترل محدوديت رشته دانشجو  وجود ندارد.

 

توجه 3:دانشجويان برون مرزي مجاز به انتخاب محل آزمون نمي باشندو درصورتيكه نياز به اين اقدام دارند مي بايست درخواست خود را به دفتر برنامه ريزي وهماهنگي مراكز بين الملل ارسال نمايند.

 

توجه 4 : اگر دانشجويي قصد ندارد كه محل آزمون خود را خارج از مركز تحصيلي خود قرار دهد نياز به انجام عمليات در اين پردازش ندارد.

توجه 5: حتما پس از انتخاب محل آزمون  نسبت به چك گزارش 428 در سامانه گلستان جهت بررسي حوزه امتحاني خود اقدام نماييد.

 
 

نظر سنجي در خصوص كلاسهاي الكترونيكي
دانشجويان گرامي لطفا در نظر سنجي نحوه ي برگزاري كلاسهاي الكترونيكي شركت نماييد

براي شركت در نظر سنجي كليك نماييد

 
 
           لیست برنامه کلاسی 3982 واحد دمق  
نام درس کد درس نام استاد تاریخ  برگزاری ساعت برگزاری
مبانی و اصول تعلیم و تربیت 1211606 مجید رضائی 99/02/02 15:30-17:30
مبانی و اصول تعلیم و تربیت 1211606 مجید رضائی 99/02/03 15:30-17:30
مبانی و اصول تعلیم و تربیت 1211606 مجید رضائی 99/02/04 08:00-10:00
مبانی و اصول برنامه ریزی آموزشی 1211610 مجید رضائی 99/02/02 17:30-19:30
مبانی و اصول برنامه ریزی آموزشی 1211610 مجید رضائی 99/02/03 17:30-19:30
مبانی و اصول برنامه ریزی آموزشی 1211610 مجید رضائی 99/02/11 08:00-10:00
مدیریت عمومی 1211609 مجید رضائی 99/02/09 15:30-17:30
مدیریت عمومی 1211609 مجید رضائی 99/02/10 15:30-17:30
مدیریت عمومی 1211609 مجید رضائی 99/02/18 08:00-10:00
روان شناسی عمومی 1211608 مجید رضائی 99/02/09 17:30-19:30
روان شناسی عمومی 1211608 مجید رضائی 99/02/10 17:30-19:30
روان شناسی عمومی 1211608 مجید رضائی 99/02/25 08:00-10:00
روان شناسی تربیتی 1211611 مجید رضائی 99/01/29 08:00-10:00
روان شناسی تربیتی 1211611 مجید رضائی 99/02/05 08:00-10:00
تکنولوژی آموزشی 1211616 مجید رضائی 99/01/29 10:00-12:00
تکنولوژی آموزشی 1211616 مجید رضائی 99/02/05 10:00-12:00
آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان 1211618 مجید رضائی 99/01/29 14:00-16:00
آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان 1211618 مجید رضائی 99/02/05 14:00-16:00
جامعه شناسی آموزش و پرورش 1211607 یوسف غلامی سفر 99/01/23 10:00-12:00
جامعه شناسی آموزش و پرورش 1211607 یوسف غلامی سفر 99/01/30 10:00-12:00
جامعه شناسی آموزش و پرورش 1211607 یوسف غلامی سفر 99/02/06 10:00-12:00
تعلیم و تربیت اسلامی 1211614 یوسف غلامی سفر 99/01/23 14:00-16:00
تعلیم و تربیت اسلامی 1211614 یوسف غلامی سفر 99/01/30 14:00-16:00
تعلیم و تربیت اسلامی 1211614 یوسف غلامی سفر 99/02/06 14:00-16:00
آمار توصیفی 1211625 یوسف غلامی سفر 99/01/23 08:00-10:00
آمار استنباطی 1211632 یوسف غلامی سفر 99/01/23 16:00-18:00
آمارتوصیفی 1217211 یوسف غلامی سفر 99/01/30 08:00-10:00
مبانی جامعه شناسی 1217210 یوسف غلامی سفر 99/01/30 16:00-18:00
روان شناسی اجتماعی 1217225 یوسف غلامی سفر 99/02/06 08:00-10:00
روان شناسی اجتماعی کاربردی 1217233 یوسف غلامی سفر 99/02/06 16:00-18:00
زبان عمومی 1212256 مهدی مهدوی فر 99/01/24 08:00-12:00
زبان عمومی 1212256 مهدی مهدوی فر 99/01/31 08:00-12:00
زبان عمومی 1212256 مهدی مهدوی فر 99/02/07 08:00-12:00
زبان عمومی 1212256 مهدی مهدوی فر 99/02/14 08:00-12:00
فارسی عمومی 1213210 مریم احمدی 99/01/23 14:00-18:00
فارسی عمومی 1212210 مریم احمدی 99/01/30 14:00-18:00
فارسی عمومی 1213210 مریم احمدی 99/02/06 14:00-18:00
تفسیر موضوعی قرآن  1233032 هادی خلیلی 99/01/31 08:00-10:00
تفسیر موضوعی قرآن  1233032 هادی خلیلی 99/02/06 08:00-10:00
تفسیر موضوعی قرآن  1233032 هادی خلیلی 99/02/13 08:00-10:00
آیین زندگی 1220433 هادی خلیلی 99/01/31 10:00-12:00
آیین زندگی 1220433 هادی خلیلی 99/02/06 10:00-12:00
حقوق بین الملل عمومی 1 1223220 یاسم گورابی 99/01/27 18:00-20:00
حقوق بین الملل عمومی 2 1223220 یاسم گورابی 99/02/03 18:00-20:00
 
 


مشکل اتصال به سایت و مشکلات نرم افزاری  و آموزش اتصال به کلاس الکترونیکی با شماره 09189124340, ( آقای نعمتی)
جهت هماهنگی برنامه کلاسی , اطلاع از وضعیت کلاس و هماهنگی برنامه کلاسی با شماره 09183075248, 08136424932( آقای طهماسبی)
 
 

همکاران ، دانشجویان و ارباب رجوع می توانند به راحتی و در سریعترین زمان ممکن بدون صرف هزینه ضمن ثبت درخواست خود در سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیام نور با دریافت شماره پیگیری و شماره نامه از طریق پیامک می توانند آن را پیگیری کنند.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیام نور سالم ترین و سریعترین راه جهت پیگیری تقاضای ارباب رجوع در دانشگاه پیام نور است، اظهار داشت: همکاران ، دانشجویان و ارباب رجوع می توانند به راحتی و در سریعترین زمان ممکن بدون صرف هزینه ضمن ثبت درخواست خود در سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیام نور با دریافت شماره پیگیری و شماره نامه از طریق پیامک می توانند آن را پیگیری کنند.

به گزارش یوپنا، دکتر حسن علیزاده افزود: در راستای سیاست های ابلاغی ستاد ملی پیشگیری از کرونا و به منظور مقابله هرچه بیشتر با گسترش این بیماری ، کارمندان(عضو علمی و اداری)، دانشجویان و ارباب رجوع جهت انجام امور اداری خود می توانند درخواست های خود را از طریق پیشخوان خدمت به آدرس http://pishkhan.pnu.ac.ir ارسال نموده و از همان طریق می توانند نتایج آن را دریافت نمایند.

وی ضمن برشمردن مزایا و قابلیت های سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیام نور گفت: این سامانه با هدف حذف و یا به حداقل رساندن عملیات پرهزینه ارسال نسخه کاغذی به سازمان، مراجعه حضوری ارباب رجوع برای ارسال و پیگیری نامه، حذف عملیات اسکن و ثبت نامه در سیستم مکاتبات اداری و همچنین امکان نظارت کامل برفرآیند ثبت نامه، براساس دسترسی‌های متنوع کاربران دبیرخانه راه اندازی شده است.

وی ارسال پیامک به ارباب رجوع در صورت تغییر وضعیت پیگرد نامه‌های دریافتی و امکان ورود به سامانه از طریق شماره همراه و مشاهده وضعیت نامه‌های ارسالی برای ارباب رجوع را از دیگر شاخص های این سامانه معرفی کرد.

لازم به ذکر است، جهت استفاده از این سامانه نیاز است از مرورگرهای Internet Explorer نسخه ۱۱، Firefox از نسخه ۵۲ به بعد، Chrome از نسخه ۴۹ به بعد، Safari نسخه ۱۱ به بعد، Opera از نسخه ۵۰ به بعد و Edge از نسخه ۱۶به بعد برای نمایش بهینه استفاده نمائید. در صورتی که نسخه مرورگر پایین تر از موارد ذکر شده باشد ممکن در استفاده از برخی امکانات این سامانه مشکلاتی رخ دهد.

دانشجویان دانشگاه پیام نور کلیه اطلاعیه های مربوط به خدمات الکترونیکی این دانشگاه را از طریق پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir پیگیری کنند.

 
 

راهنمای برگزاری کلاسهای مجازی در دانشگاه پیام نور استان همدان واحد دمق
راهنمای اساتید، دانشجویان و پیش نیازهای مورد نیاز
الف: نرم افزارهای ضروری:( میتوانید با کلیک روی هر کدام از عناوین آن را دانلود نمایید)
1- نرم افزار Adobe connect جهت استفاده در کامپیوتر
2- نرم افزار Adobe connect Android
3-  نرم افزار Adobe connect-ios
4-فونت فارسی جهت شرکت در کلاس مجازی ( قابل استفاده در لپ تاپ و pc)

ب: راهنماها:( میتوانید با کلیک روی هر کدام از عناوین آن را دانلود نمایید)
1- راهنمای اساتید
2- راهنمای دانشجویان
3-راهنمای دانشجویان جهت استفاده با استفاده از گوشی های اندروید و آیفون

مراحل:
1-مرورگر گوگل کروم را باز کرده و به آدرس lms.hp.pnu.ac.ir مراجعه کنید.
2-نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید( نام کاربری : شماره دانشجویی کلمه عبور: شماره دانشجویی)
3-بر روی درس مورد نظر کلیک کنید
4-در صفحه ای که باز می شود روی عنوان کلاس مجازی کلیک کنید
5-پیوستن به کلاس را کلیک کنید
6-در این صفحه کلاسهای ضبط شده قبلی هم قابل مشاهده است
در صورت بروز اشکال با مسئول IT آقای نعمتی باشماره 09189124340 و امور کلاس ها آقای طهماسبی تماس بگیرید
 
 

مهلت  ثبت نام وحذف و اضافه  تا تاريخ 99/01/15 در سامانه گلستان تمديد شد.لطفا  در موعد مقرر اقدام نماييد.

 
 
دکتر محسنی معاون آموزشی دانشگاه پیام نور از افزایش سهم آموزش الکترونیک دانشگاه پیام نور و لغو کلاس های حضوری تا پایان سال خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور دکتر محسنی افزود: بر اساس اعلام وزیر بهداشت و با توجه به رسالت های اجتماعی دانشگاه و نیز نظام  آموزشی مبتنی بر آموزش های ترکیبی آن، همگام با تمهیدات نظام آموزش عالی کشور برای حفظ سلامتی دانشجویان و کارکنان ارجمند و جلوگیری از گسترش بیماری ناشی از کرونا، آموزش های حضوری دانشگاه پیام نور نیز در سراسر کشور تا پایان سال لغو و با توجه به شیوه آموزش ترکیبی دانشگاه، پوشش حداکثری آموزش مجازی کلاس های آموزشی در دستور کار استانهاست.
وی در خصوص فعالیت بخش های اداری هم افزود: با توجه به تاکیدات صریح کمیته ملی مبارزه با کرونا بالطبع کلیه همکاران علمی و اداری طبق روال سابق، در مراکز و واحدها حضور خواهند داشت البته طبق مصوبات قبلی هیات رئیسه دانشگاه، هرگونه تعطیلی احتمالی بخش اداری صرفا تابع اطلاعیه های صادره از سوی استانداری های تابعه خواهد بود.
وی در خصوص بخشنامه صادره به استانها نیز افزود: در این بخشنامه علاوه بر لزوم لغو کلاس های حضوری (از جمله دکتری)، عملی و کارگاهی و موکول شدن انها ترجیحا به سال آتی، با کوشش معاونت پژوهشی ظرفیت جدیدی برای برگزاری مجازی کلاس ها در اختیار استانها قرار گرفته است تا به تشخیص خود و طبق اولویت، بخشی از کلاس های رفع اشکال که پیش از این به صورت حضوری برگزار می گردید را به صورت مجازی برگزار نمایند.
مرتضی محسنی در خصوص امکان اصلاح تقویم آموزشی نیز افزود: در حال رصد شرایط هستیم و در صورت لزوم تقویم آموزشی نیز تغییر خواهد کرد.
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور افزود: با توجه به شرایط جدید به استانها ابلاغ شده است از منوط کردن نمرات میان ترم به حضور دانشجویان خودداری شود و از سایر روش های سنجش پیشرفت تحصیلی استفاده شود.
شایان ذکر است با توجه به گستردگی مراکز دانشگاه پیام نور، اخرین وضعیت برگزاری کلاس های الکترونیک در هفته آتی از طریق پرتال دانشگاه پیام‌نور به نشانی pnu.ac.ir  سامانه هوشمند تعاملی دانشگاه پیام نور (پیام من)، که از طریق ادرس apps.pnu.ac.ir قابل دریافت است، پرتالهای استانی و در فضای مجازی به ادرس @upnanews اطلاع رسانی خواهد شد.
 
 
 
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور:
تمدید مهلت ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور تا 15 بهمن
دیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: مهلت ثبت نام در رشته های بدون آزمون(صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) تا 15 بهمن ماه تمدید شد و علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اطلاعیه سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.
به گزارش روابط عمومی، امیرحسین بهروز با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور، در تمامی گروه های آزمایشی؛ علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی ، علوم انسانی و هنر پذیرای داوطلبان علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه است، اظهار داشت: آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده و یا حتی مجاز به انتخاب رشته نشده اند نیز می توانند در رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور که گزینش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) صورت می گیرد، ثبت نام نمایند.
گفتنی است، کلیه داوطلبان می توانند از طریق لینک های موجود در متن خبر در پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir به اطلاعیه سازمان سنجش دسترسی یابند.

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در رابطه با تمديد مهلت ثبت نام و سري چهارم رشته هاي تحصيلي جديد در مرحله تمديد پذيرش صرفاً با سوابق تحصيلي در رشته‌هاي تحصيلي دوره‌هاي روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پيام نور، غيرانتفاعي، مجازي و پرديس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي در آزمون سراسري سال 1398
 
 
 
جهت دریافت شماره صندلی امتحانات نیمسال اول 99-98  طبق ساعت و تاریخ امتحانی بر روی شماره صندلی کلیک نمایید
ردیف روز تاریخ ساعت8/30 ساعت11 ساعت13/30
1 چهارشنبه 98/10/18 شماره صندلی شماره صندلی شماره صندلی
2 پنجشنبه 98/10/19 شماره صندلی شماره صندلی شماره صندلی
3 جمعه 98/10/20 تعطیل تعطیل تعطیل
4 شنبه 98/10/21 شماره صندلی شماره صندلی شماره صندلی
5 یکشنبه 98/10/22 شماره صندلی شماره صندلی شماره صندلی
6 دوشنبه 98/10/23 شماره صندلی شماره صندلی شماره صندلی
7 چهارشنبه 98/10/25 شماره صندلی شماره صندلی شماره صندلی
8 شنبه 98/10/28 شماره صندلی شماره صندلی شماره صندلی
9 یکشنبه 98/10/29 شماره صندلی شماره صندلی شماره صندلی
 
12345>>>